Untitled Document

10 TAKSİT WORLD 5 BONUS 5
Rehberlik Eşliğinde
4 Gece 5 Gün

Otelimizde alacağımız kahvaltı sonrasında Digor üzerinden Iğdır’a varıyoruz. Iğdır Ermeni Mezalimi Müzesi gezimizin ardından muhteşem Ağrı Dağı manzarası eşliğinde Doğubayazıt’a varıyoruz. Öğle yemeğimizi Doğubayazıt’ta aldıktan sonra inşası 99 yıl süren ve Mehmet Paşa tarafından 1784'te bitirilen İshak Paşa Sarayı’nı tanıyoruz. Saray gezimiz sonrasında Doğubayazıt’a tekrar dönüp İran ile sınırımız Gürbulak Sınır Kapısı’na varıyoruz. Resim molası sonrasında Dünyanın 2.büyük meteor çukurunu göreceğiz. Gezilerimiz sonrasında Doğubayazıt’ta Kaçakçılar Çarşısında alışveriş molamız olacak. Mola sonrasında yolumuz üzerinde Tendürek Dağını aştıktan sonra Çaldıran ovasını geçerek Bend-i Mahi Çayı üzerindeki Muradiye Şelalesini fotoğraflıyoruz. Yaklaşık 180 km yol yaptıktan sonra Urartu’ların baş şehri Van’a varıyor ve buradaki il gezi durağımız olan Van Kedileri Koruma Alanını gördükten sonra otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği otelimizde.